piątek, 6 stycznia 2017

Blogowe plany na 2017 rok!


  • Dlaczego nic nie dodajesz na bloga? Skończyło mi się miejsce na dysku google... No muszę dokupić trochę... I jakoś czasu nie było, mało się działo i w ogóle wszystko źleee...



  • Dlaczego nie napisałaś nic od dwóch miesięcy? Nie było o czym... Moje wspomnienia od początku listopada to podróż na Kubę i długo, długo NIC...



  • Zamierzasz coś z tym zrobić? Tak i dlatego dzisiaj to czytacie! :-)


Ci, których interesuje co się działo w ostatnim roku niech odtworzą poniższy film. Ci, którzy mają to w nosie, bo wolą czytać i są ciekawi co zaplanowałam na 2017 rok mogą śmiało ominąć ten punkt.



Nowy rok, a jakby nic się nie zmieniło... A jednak jest to czas podsumowań, przemyśleń i nowych planów... Ten rok był bardzo intensywny - poświęciłam czas na rozkręcanie kanału na youtube i blog zszedł na dalszy plan. Doszłam jednak do wniosku, że jest wiele rzeczy, których nie jestem w stanie opowiedzieć Wam, ani pokazać na filmie, więc wracam tutaj, do formy pisanej. 

Nie obiecuję, że posty bede pojawiać się regularnie. 

Mogę za to obiecać, że wraca seria KALENDARIUM, której pierwsza część w tym roku ukaże się już w poniedziałek. 

Mogę obiecać więcej galerii i posty, które będą się uzupełniać z filmami. 

Mogę obiecać chociaż jeden poniedziałek ze sztuką w miesiącu :)

Nadrobię też rzeczy, które chciałam Wam pokazać w minionym roku i które grzecznie czekają w kolejce folderów na dysku. 

Biorę się do pracy, a Wam życzę wspaniałego weekendu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBEJRZYJ KONIECZNIE! :-)

Przeczytaj również: