piątek, 12 lutego 2016

Tiffins - mała Azja w Zurychu

Dano nie serwowałam Wam recenzji restauracji, dlatego też postanowiłam się zrehabilitować i napisać o miejscu, które zauroczyło mnie w ostatnim czasie. Zupełnie przypadkiem wybrałam się do Tiffins. Wraz z koleżanką szukałyśmy wegetariańskiej knajpki w okolicach Stadelhofen i tak szłyśmy i szłyśmy... I poniosło nas dobre 15 minut dalej, gdzie pojawiła nam się restauracja z wielkimi szybami, za którymi siedziało mnóstwo uśmiechniętych ludzi. Wzięłyśmy to za dobry omen i zdecydowałyśmy się spróbować, tym bardziej, że obydwie bardzo lubimy azjatycką kuchnię.


Większość miejsc była zajęta, ale kelner zdołał znaleźć nam miejsca przy długim, wspólnym stole. Podał kartę i zaproponował coś do picia. Już od wejścia restauracja zrobiła na mnie dobre wrażenie - kuchnia była otwarta, kucharze pracowali szybko, ale dokładnie, a przy tym śmiali się i żartowali. Tak myślę, bo nie rozumiałam kompletnie nic zważywszy, że wszyscy byli Azjatami ;-)



Wybór w karcie było bardzo duży, co zwykle przysparza mi kłopotu, bo wtedy najchętniej zjadłabym wszystko. Koleżanka poleciła mi spróbować Pad Thai, czyli smażony ryżowy makaron z jajkiem, warzywami oraz orzeszkami ziemnymi, wybrałam wersję podaną z krewetkami. 


Dania podano nam równocześnie (co, uwierzcie mi czasami się nie zdarza...) i zachwyciły mnie kompozycją (a raczej bałaganem ;-)) i klimatycznymi, zielonymi talerzami. Dużym plusem było to, że orzeszki były podane z boku, dzięki czemu to gość decydował ile chce ich dodać do makaronu. Warzywa były bardzo dobrze doprawione, makaron miękki, a krewetki nie gumowe, tylko właśnie takie, jakie powinny być. Jednym słowem - pycha! Porcja była dość duża, a cena, jak na Zurych bardzo przystępna, bo za takie danie policzyli 22.50 CHF. 


Podoba mi się opcja, którą znajdziecie na stronie internetowej restauracji - możliwość złożenia zamówienia online i odebrania swojego posiłku po drodze, gdy np. wracacie z pracy i nie macie ochoty gotować, a na siedzenie w restauracji nie macie siły ;-) Jedyne co dziwiło mnie w tej restauracji to to, że za każdym razem pojawiał się inny kelner - jeden przyniósł kartę, drugi przyjął zamówienie, trzeci proponował wino, a czwarty... Popsuł całe dobre wrażenie restauracji na odchodne mówiąc nam... Da swidania... ;-)

Lokalizacja: 5 (można sobie zrobić spacer znad jeziora)
Wnętrze: 5 
Obsługa: 5 
Jedzenie: 5 

Ocena ogólna: 5.00

Czy wybrałabym się tam jeszcze raz? TAK

1 komentarz:

  1. 'Vegas - YouTube
    VEGAS' SEGA ENTERTAINMENT, LTD. has launched a new video and 'Vegas' is an online video and video Virtual reality (VR) platform that enables people to youtube to mp4

    OdpowiedzUsuń

OBEJRZYJ KONIECZNIE! :-)

Przeczytaj również: