środa, 3 czerwca 2015

KALENDARIUM #5 - 6/2015

Maj dobiegł końca a ja nie zdążyłam się nawet zorientować. To był tak szalony miesiąc (i to w negatywnym sensie!), że połowa rzeczy, które miałam zrobić wyleciała mi z głowy. Kalendarium czerwcowe również! Już nadrabiam i z lekkim opóźnieniem prezentuję Wam ciekawe wydarzenia, na które warto wybrać się w tym miesiącu :)

TEATR
  • Od 5 czerwca będzie można zobaczyć sztukę o wdzięcznym tytule "Die gruene Katze". Wystawiana będzie w Junges Schauspielhaus Zuerich przez cały czerwiec. Dokładnie daty znajdziecie TUTAJ


  • Lada dzień w trasę wyrusza szwajcarski aktor i komik Marco Rima ze swoim komediowym show "Made in Hellwitzia". Wystąpi między innymi w Bernie oraz Winterthur. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ



WYSTAWY
  • ART BRUT JAPAN, czyli japońska sztuka w Zurychu, do odwiedzenia zachęca Musee Visionnaire. Byłam na tej wystawie i niebawem Wam o niej napiszę. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ


  • Tuż przy granicy z Basel, w Vitra Design Museum (Weil am Rhein) przygotowano bardzo ciekawą wystawę, której tytuł mówi sam za siebie "Making Africa. A Continent of Contemporary Design". Przyznam, że od dobrych 4 lat wybieram się do Vitry i chyba tym razem czuję się naprawdę zachęcona do odwiedzenia tego miejsca :) Więcej informacji o aktualnej wystawie znajdziecie TUTAJ


  • "Beastly/Tierisch" to bardzo ciekawa wystawa fotografii, którą możecie zobaczyć w Fotomuseum Winterthur od 30 maja. Więcej infoamcji o tym projekcie znajdziecie TUTAJ

KONCERTY
  • Legenda w Szwajcarii! 10 czerwca w Zurychu możecie zobaczyć zespół KISS - chyba nikomu nie muszę ich przedstawiać :) Ceny biletów zaczynają się od CHF 93.90 / Więcej informacji o koncercie TUTAJ


  • W dniach 19-21.06. w Hinwil będzie się odbywał naprawdę duży i dobry festiwal! Ja wybieram się ostatniego dnia, aby zobaczyć ja na scenie radzą sobie Alice Cooper i Judas Priest :) Więcej informacji o koncertach i biletach na konkretne dni znajdziecie TUTAJ


  • 25 czerwca zaczyna się aż 4 dniowy festiwal Open Air Sankt Gallen 2015! Planowanych artystów i atrakcji jest tak dużo, że nie jestem w stanie ich wszystkich wymienić, dlatego zapraszam Was do zapoznania się z programem na stronie KLIK :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBEJRZYJ KONIECZNIE! :-)

Przeczytaj również: