czwartek, 29 stycznia 2015

KALENDARIUM #1 - 2/2015

Nie wiem jak Wam, ale mi styczeń minął baaardzo szybko i pracowicie. Nie miałam czasu na żadne imprezy czy kulturalne wyjścia a jak już znalazłam dzień wolny to od samego rana padał deszcz. No nic. Nie ma co narzekać. Trzeba zapełnić lutowe kartki kalendarza :)

Wybrałam kolejno trzy spektakle, wystawy i koncerty, które mogą Was zainteresować. Z pewnością interesują mnie, ale niestety nie mogę się pojawić wszędzie, gdzie bym chciała :) Dajcie mi znać czy udało Wam się wybrać coś z poniższej listy!

TEATR

  • 12.02. w Theater Basel odbędzie się premiera spektaklu "Romeo und Julia". Niestety bilety na premierę są już wyprzedane, ale spektakl wystawiany będzie również 16/19/21.02.

    Bilety w cenach od 21 do 60 CHF dostępne są na stronie teatru.

Zdjęcie pobrałam ze strony www.theater-basel.ch

  • Od 05. do 28. lutego w Le théâtre de la Comédie de la Gare w Genewie wystawiana będzie sztuka w walentynkowym klimacie :) "DANS LA PEAU D'UNE BOMBE" to propozycja nie tylko dla par. Myślę, że świetnie sprawdzi się też na babskim wieczorze przed wyjściem na drinka ;) 

    Bilety w cenie 29 CHF dostępne są na stronie teatru.


  • Od 18.02. do 01.03. w Zurychu może zobaczyć... Shreka! :) SHREK - Das Musical będzie wystawiany w Theater 11. Trochę się obawiam, ale jestem tak ciekawa tego spektaklu, że na pewno się wybiorę! :)

    Bilety w cenach od 29 do 119 CHF są dostępne na www.ticketcorner.ch.



WYSTAWY


  • W jednym z pierwszych wpisów wspominałam Wam o wystawie "100 Years of Swiss Design", którą możecie zobaczyć w Museum für Gestaltung, w Zurychu. Polecam Wam wybrać się jak najszybciej. Wystawę można oglądać do 08.02.2015.
    Moją relację możecie przeczytać TUTAJ
  • Również do 08.02. w Museum zu Allerheiligen, w Schafhaussen możecie zobaczyć wystawę jednego z największych szwajcarskich malarzy XX wieku - Maxa Gublera. Wystawa nosi tytuł "Der andere Gubler", więc możemy się spodziewać na pewno czegoś ciekawego.
    Więcej informacji znajdziecie na stronie muzeum.
  • W Kunstmuseum Bern do 08.02. możecie podziwiać obrazy Augusto Giacometti - szwajcarskiego malarza z przełomu XIX i XX wieku. Wystawa "Color and I" skupia się głownie na późniejszych pracach artysty - martwej naturze, pogodnych jasnych krajobrazach oraz widokach miast.

    Więcej informacji znajdziecie na stronie muzeum.


KONCERTY


  • W najbliższy poniedziałek, czyli 02.02. w Konzerfabrik Z7 Pratteln koncert zagra legendarny Fish. Poważnie rozważam wybranie się na ten koncert :)

    Bilety w cenie 50 CHF dostępne są już tylko w kasie klubu. Więcej informacji znajdziecie na stronie Z7.

Zdjęcie pobrałam ze strony www.z-7.ch

  • 07.02. w Lyss, w klubie o przeuroczej nazwie Kufa zagra Monster Magnet! Widziałam chłopaków w listopadzie 2012, w Pratteln i mogę ich Wam polecić z czystym sumieniem :)

    Bilety w cenie 45 CHF dostępne na starticket.




  • 19.02. na Hallenstadion w Zurychu zagra QUEEN  z Adamem Lambertem!

    Bilety w cenach od 77 do 399 CHF dostępne TUTAJ Więcej informacji o koncercie znajdziecie na stronie Hallenstadion



______________________________________________________________________________

Pamiętajcie o kliknięciu "lubię to" na fanpejdżu Kultura po szwajcarsku, aby nie przegapić nowych wpisów i informacji o fajnych imprezach w Szwajcarii :)

www.facebook.com/kulturaposzwajcarsku




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBEJRZYJ KONIECZNIE! :-)

Przeczytaj również: